IMG 0621

Klantenservice

Bestellen en ophalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Procedure bij het plaatsen van een bestelling:

  • De klant plaatst de producten die hij wenst aan te kopen in het winkelmandje.
  • De klant betaalt zijn bestelling online aan De Korrelatie vzw..
  • Na het plaatsen van de bestelling ontvangt de klant een bevestigingsmail.
  • Na ontvangst van de betaling, maakt De Korrelatie vzw het pakket klaar voor afhaling.
  • De klant ontvangt een mail dat zijn/haar bestelling klaarstaat en kan afgehaald worden in het afhaalpunt tijdens de openingsuren.
  • De klant haalt zijn/haar bestelling af in het afhaalpunt (Sashuis, Begijnhof, 8000 Brugge) tijdens de openingsuren.

Kan ik jullie contacteren over mijn bestelling?

Contacteer ons met al je vragen over bestellingen, betalingen en ophalen:

Waar en wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Sashuis, Begijnhof, 8000 Brugge
Tijdens de openingsuren

Betalingen

Hoe kan ik betalen?

Betalen kan snel en veilig met alle courante middelen. We werken hiervoor samen met de erkende payment provider Mollie. Dit zijn alle betaalmethoden waarmee je kan betalen op onze webshop:

Retourneren en garantie

Kan ik een product retourneren?

De artikelen van HANDMADE IN BRUGGE worden met veel liefde en aandacht gemaakt. Het kan natuurlijk zijn dat je niet tevreden bent. In dat geval is het geen probleem om je bestelling te retourneren. Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te bezorgen in de shop.

Wat is het garantiebeleid van Handmade in Brugge?

Je kan onze garantiebeleid nalezen in de algemene voorwaarden.

Contact opnemen

Wij zijn bereikbaar op het telefoonnummer +32 474 50 83 88, via e-mail op shop@handmadeinbrugge.be of per post op het volgende adres Sint-Jakobsstraat 36 – 8000 Brugge. Eventuele klachten kunnen hieraan gericht worden.

Made byBits of Love